Η Vasilikí κυκλοφορεί το “Horses in The Wild”, το νέο της single, και μας το παρουσιάζει η ίδια, μέσα από τις δικές της σκέψεις:
«Έγραψα το τραγούδι το καλοκαίρι του 2025, στο διαμέρισμά μου στα Washington Heights της Νέας Υόρκης. Ήμουν σε μια οθόνη στις 2 το πρωί και συνέχισα να δουλεύω ως το μεσημέρι της επομένης. Το τραγούδι εξερευνά το συναίσθημα του να σε ποθούν έντονα, σχεδόν εμμονικά, να σε εξιδανικεύουν, αλλά ποτέ να μην σε επιλέγουν γι’ αυτό που πραγματικά είσαι, και που προφανώς δεν βλέπουν. Αυτό αν και θλιβερό συμβαίνει συχνά όταν η εξιδανίκευση καλύπτει την πραγματική εικόνα του άλλου. Το τραγούδι δεν μένει μόνο στη θλίψη αυτής της εμπειρίας, τη διαπερνά, την υπερβαίνει και υπεισέρχεται και σε μια άλλη διάσταση των πραγμάτων.
Η εικόνα της γυναίκας πάνω στο άλογο, που με συνόδευε διαρκώς στη διάρκεια της σύνθεσης, σχετίζεται με λεπτομέρειες που με κυνηγούσαν από τα παλιά, ασήμαντες για μένα τότε, όμως, στη διαδικασία της γραφής και της εσωτερικής επεξεργασίας διαφόρων καταστάσεων, επανήλθε και απέκτησε για μένα μια εντελώς διαφορετική σημασία. Η γυναίκα αμαζόνα αντανακλά και μια βαθιά προσωπική πλευρά μου. Μεγάλωσα κοντά στη φύση και στα ζώα, έναν κόσμο που άφησα πίσω μου όταν μετακόμισα στη Νέα Υόρκη για να ακολουθήσω τα όνειρά μου. Για μένα η εικόνα αυτή συμβολίζει μια ζωή πιο γειωμένη, πιο ελεύθερη και πιο κοντά στους ρυθμούς της Φύσης – μια ζωή που εξακολουθεί να με ελκύει και να με εμπνέει. Μέσα από το τραγούδι, λειτουργεί σαν μια υπενθύμιση ότι υπάρχει και ένας άλλος τρόπος να ζεις και να σχετίζεσαι με τον κόσμο. Είναι το αντίβαρο στην ένταση, τη φιλοδοξία και τη συναισθηματική φόρτιση της αστικής ζωής, ανοίγει ένα διαφορετικό ορίζοντα.
Κυκλοφορεί με την υποστήριξη της The Hubsters



