SHARE

Κλασσικές κιθάρες, πιάνα, τύμπανα, κλαρινέτα και πολλά -κατα βάση- ορχηστρικά όργανα μπλέκονται με γεννήτριες και ηλεκτρονικά beat στο “A Million Faces”. Το νέο άλμπουμ του Cayetano.

Ρομαντικός, κινηματογραφικός και ενίοτε επαναστατικός, ο Cayetano επιμένει στον ήχο που τον καθιέρωσε. Δανείζεται ιστορίες από την καθημερινότητα και τα μέρη που κατά καιρούς επισκέπτεται, τις μεταφράζει σε νότες και τις διηγείται μπλέκοντας την Jazz με την Rock και την ηλεκτρονική, πάντα μέσα από ένα κινηματογραφικό πρίσμα.

Ξεκινώντας από το ονειρικό -γραμμένο για τον γιό του- “First Light (A Song For Themis)” με τη βοήθεια του κορυφαίου κιθαρίστα Τάσου Πελτέκη, περνάει από το πιο jazz-rock “Got To Walk On” εμπνευσμένος από τις πρόσφατες εξελίξεις στην Ουκρανία και φτάνει στο “Tonight” με τη φωνή της Ραχήλ Τσελεπίδου (x-Emigre) να δηλώνει πως “ότι γνωρίζαμε, απόψε καταρρέει”.
Σε πολύ πιο κινηματογραφικό ύφος, το “Ants” είναι το αποτέλεσμα από τη συνεργασία του με τον κιθαρίστα-performer Resonoot ο οποίος χαρίζει ένα επικό φινάλε στο κομμάτι, ενώ το “A Million Faces” με την φωνή του Georges Perin ήδη παίζεται στα ραδιόφωνα κερδίζοντας όλο και περισσότερο τις εντυπώσεις.

The Banshee” κατά την Ιρλανδική μυθολογία, είναι η μορφή μιας γυναίκας της οποίας η φωνή προαναγγέλλει τον θάνατο ενός μέλους της οικογένειας και έρχεται αμέσως πριν από το E-75 με το κλαρινέτο του Χρήστου Καλκάνη να καθηλώνει. Η τελευταία αυτή τριλογία κλείνει με το “Morna” ή “Σκοτεινό”, το χωριό “φάντασμα” στα Πιέρια Όρη που εγκαταλείφθηκε μέσα σε μια νύχτα προκειμένου οι κάτοικοι να ιδρύσουν λίγο πιο μακριά το χωριό με το εκ διαμέτρου αντίθετο όνομα “Φωτεινά”.
Το άλμπουμ κλείνει με ένα Bonus Track. Συγκεκριμένα με μια διασκευή του “Sun City Creeps” των Αμερικανών The Woods, ενός αγαπημένου κομματιού του Cayetano.

Ο Cayetano μετά το θεματικό άλμπουμ “Melanie” και τις σαφείς αναφορές στον ήχο του ‘70, επανέρχεται στην σημερινή εποχή με το “A Million Faces” δίνοντας ένα άλμπουμ πολυσυλλεκτικό, βαθύ και αυθεντικά καλλιτεχνικό.

Το εξώφυλλο με το εκπληκτικό κολάζ δημιούργησε ο Ηλίας Λαμπρόπουλος (The Creative Bastart), οι ηχογραφήσεις έγιναν στο Studio Grain και στο Polytropon Studio ενώ το master επιμελήθηκε η Timewarp Mastering.